Candida diéta

MENÜAJÁNLAT CANDIDÁSOKNAK

(0/0)

Akövetkező étrend bizonyára sokunk számára tűnhet riasztónak, viszont valójában egészen könnyen betartható. Ráadásul nagy segítséget jelent, hiszen ugyan nem a teljesség igényével készült, mégis segítségével kategorizálhatunk önállóan is. Ha pedig nem lennénk biztosak egy alapanyag besorolását illetően, akkor nézzünk utána egy szakkönyvben, hogy mennyi szénhidrátot tartalmaz pontosan.

Menüajánlat Candidásoknak

Hétfő:

Reggeli: főtt tojás, élesztő nélküli teljes kiőrlésű kenyér, vaj, kávé 
Ebéd: tonhal citrommal, joghurt, fejes saláta és alma 
Uzsonna: macesz, paradicsom 
Vacsora: halfilé, krumplipüré, párolt sárgarépa, őszibarack
 

Kedd:

Reggeli: zabpehely, tej 
Ebéd: túró, paradicsom, körte, frissen préselt gyümölcslé 
Uzsonna: joghurt, almapüré (cukor nélkül!) 
Vacsora: sült pulykaszelet, kukorica, párolt spenót, eper vagy más gyümölcs
 

Szerda:

Reggeli: főtt tojás, élesztőmentes kenyér 
Ebéd: frissen készített lencseleves, friss fejes saláta, durva őrlésű (barna) lisztből készített péksütemény, narancs 
Uzsonna: túró, sárgarépa 
Vacsora: sovány báránysült, hajdina, brokkoli, sült alma
 

Csütörtök:

Reggeli: főtt tojás, élesztő nélküli teljes kiőrlésű kenyér, vaj, kávé 
Ebéd: tonhal citrommal, joghurt, fejes saláta és alma 
Uzsonna: macesz, paradicsom 
Vacsora: halfilé, krumplipüré, párolt sárgarépa, őszibarack
 

Péntek:

Reggeli: hajdina, tojásrántotta, narancs 
Ebéd: halászlé, paradicsomsaláta ananásszal 
Uzsonna: joghurt friss gyümölccsel 
Vacsora: hal fokhagymával, párolt zöldbab, friss gyümölcs
 

Szombat:

Reggeli: gabonapehelyből készült müzli (nem édesítve, mazsola nélkül) kevés tejjel vagy gyümölcslével (narancs vagy almalé) 
Ebéd: friss hal, kovászolt kenyér, saláta 
Uzsonna: főtt kukorica, vaj 
Vacsora: natúr pulykamell, natúr rizs, paradicsompüré
 

Vasárnap:

Reggeli: durva őrlésü lisztből készített palacsinta, almapüré 
Ebéd: túró, őszibarack, macesz, fejes saláta 
Uzsonna: házi sütemény cukor nélkül (durva őrlésü lisztből) 
Vacsora: grillcsirke, héjában fött burgonya, cékla, gyümölcsös túró (forrás: dietak.hu)

 

E szigorú diétát 1-2 hétig érdemes követni, illetve addig, amíg látható javulást észlelünk. Amennyiben a második fokozat, vagyis a nem szigorított diéta hosszabb ideig (3-4 hét) sem hoz érezhető javulást, térjünk vissza 1-2 hétre ismét a szigorított diétához. Valószínűleg még mindig túl sok szénhidrát kerül a szervezetbe. Legyünk óvatosak a gyümölcsökkel: tényleg sok bennük a gyümölcscukor!

Értékelés
(0/0)
Értékelés Írása
Ez a név fog megjelenni a hozzászólásodnál!
Pl.: Nagyon egészséges, jó ár, stb.
Pl.: Csomagolás, kevésbé hatásos, stb.
Minimum 20 karaktert írj! Az elküldött értékelés perceken belül megjelenik az oldalon! (Kötelező).